התא הסרטני

תא סרטני הוא תא עוברי בתדר נמוך. במקום שתא ירטוט בתדר של שאר חלקי הגוף, הוא רוטט באנרגיה נמוכה יותר. או בתדר נמוך יותר. למעשה הוא רוטט בתדר שבו רוטטים תאי העובר אצל אישה הרה.

כשהתא מאט את הרטט שלו, הגוף חושב שהוא מייצר תינוק, ולכן הוא נותן לתא לשכפל את עצמו ולהתחלק באופן מהיר, וזה מאפשר את צמיחת הגידול. הגוף גם שולח אספקת דם להזין את התאים הללו. רוב הגידולים אם אינם מטופלים צומחים באותו קצב שבו גדל עובר. מכאן שהטיפול הנכון הוא להעלות את התדר של התא הממאיר. בריפוי אנרגטי המרפא מרגיש כאילו הגידול מתמוסס מתחת ידיו. הגידול לא ממש מתמוסס אבל הוא מתחיל לחזור להיות תא בריא ורגיל. התמרה ברמה התאית היא המטרה. בטיפול בהילינג בסיסי לחולי סרטן מתחילים בעבודה לפתיחת מערכת ההזנה. בשלב הבא אנו בודקים אם הצקרות מאוזנות. ואז נעבוד על האיבר הפגוע או על הגידול. ולבסוף נחתום את השדה האנרגטי של המטופל כדי שיוכל להמשיך ליצור אנרגיה ולא יאבד אותה בקלות כל כך.

כאשר אנו מדברים על מערכת ההזנה של הגוף אנו מתייחסים בעיקר לכפות הרגליים והברכיים, הכתפיים וכפות הידיים. כפות הרגליים והברכיים הם המקומות הראשונים שדרכם אנרגיה נכנסת לגוף. בכפות הרגליים יש צ'קרה, גם

בכפות הידיים. הירכיים והכתפיים הם מרכזי הכוח העיקריים. הברכיים הם מרכזי כוח משניים. כפות הרגליים והידיים הם צ'קרות מדרגה שלישית.

הצ'קרות המשניות הברכיים — מסתובבות בכיוונים הפוכים.

הצ'קרות בכפות הידיים מסתובבות גם הפוך. כשמצמידים אותן כל צ'קרה תואמת לבת זוגה. גם האנרגיה בכפות הרגליים ובברכיים זורמת בכיוונים הפוכים. לא חשוב באיזה צד, העיקר שהכיוונים הפוכים.

כמטפלים כאשר אנו מזרימים אנרגיה מצקרות כפות הידיים שלנו לכף רגל המטופל אנו מתחילים לפתוח מערכת הזנה.

חשוב לדעת כאשר אנו מטפלים בחולה סרטן שהוא עובר גם תהליך של הקרנות או כימותרפיה וגופו מלא ברעלים. לכן חשוב ביותר לתעל את האנרגיה לכבד ולכליות.

תהליך המירוק נועד למלא את ההילה ולאזן אותה. מתעלים את האנרגיה מכפות הרגליים עד לראש ומאזנים את המוח. התדרים של סגול וכחול אינדיגו מעלים את רמת האנרגיה בגוף. הרטט של המטופל הופך להיות גבוה מזה שבגידול ומתחיל לשלוט בגידול. בדרך כלל כאשר חולה עובר הקרנות וכימותרפיה הגוף מתחיל לרטוט בתדר נמוך. נכון גם שמצליחים להאט את קצב צמיחת הגידול, אבל רטט איטי של הגוף עשוי לעורר צמיחת גידולים נוספים. ההקרנה והכימותרפיה גורמים לכך שלתאים אין מספיק אנרגיה, ולכן שוב נוצרים תאים סרטניים.

לכן תפקידנו להעלות את רמת האנרגיה בגוף ולשמור על רמה גבוה מספיק זמן כדי ליצור מערך שלם של תאים בריאים חדשים בעלי רטט גבוה.

מטופל שחושב שכבר הבריא ורוצה להפסיק טיפולים בשלב זה, מתפקידנו להסביר לו שבכדי לחיות בבריאות יהיה עליו לשנות את גישתו לחיים. וכן להמשיך בטיפולים בכדי להעלות את אנרגית הגוף.

בהילינג שנה ראשונה למדנו את שיטת הטיפול רוזלין ברוייר.

טיפול כזה מנקה ומטעין את השדה ההילתי, ממלא ומאזן אותה.

טיפול אנרגטי בחולה סרטן.

מתחילים בחיבור למטופל כתפיים, הכרה ותת הכרה, איזון אונות, ניקוי הילה. עבודה על הגידול הסרטני וסביבתו – ניתוח על חושי.

ניקוי רעלים ממערכת הכבד והכליות.

טיפול ברוזלין.

חשוב לא פחות לבדוק עם החולה אם הוא אוכל מזון בריא ונכון.

אפשר לשלוח לייעוץ עם תזונאי.

חשיבה חיובית בבית. דמיון מודרך להחלמה מלאה. נשמה – נשימה. מדיטציה בקלטת לפני השינה ובמהלכה כאשר המטופל נכנס לשינה על החלמה ושינוי חיובי לחיים.

טיפול חולה במחלת הסרטן הוא טיפול ארוך שמלווה את המטופל גם אחרי ההחלמה בכדי לשמר את התדר הגבוה ובריאות הגוף.

סרטן משויך לצ'קרה ראשונה שמקורה בכוח החיים. הוא מייצג שימוש לא נכון בכוח.  זהו תא שגדל בטירוף, הגוף מאמין שיש להגן על הגידול שנוצר ולטפל בו במצב של פגיעה. הוא שולח אספקת דם לגידול ומזין אותו. הגוף משתמש בסוג הכוח הלא נכון, הוא חושב שהוא מתקן כשלמעשה הוא מזין את הגידול. הגוף שולח תאי דם אדומים כשלמעשה הוא צריך להילחם על ידי שליחת תאי דם לבנים. בדרך כלל חולי סרטן מתייחסים אל עצמם כבלתי ראויים. חייהם מלאים משברים ואובדן. קשה להם לקבל כוח ולהשתמש בו באופן הולם. חוסר חיות בצ'קרה הראשונה. חוסר בתדר הכתום של צwקרה שניה. שימוש לא הולם בכוח. גם אבל ופחד. כל אלה יגרמו לחוסר יכולת הגוף לייצר תאי דם לבנים שילחמו בתאים הסרטניים. כשחולי סרטן בודקים ומתקנים את חשיבתם ומשנים את חייהם גופם יכול למחלה ומנצח אותה.