בעיות גניקולוגיות וחוסר תפקוד מיני

בעיות גניקולוגיות וחוסר תפקוד מיני

בעיות גניקולוגיות וחוסר תפקוד מיני

קונדליני לא פעיל, וצקרה חסומה ראשונה מאפשרת קיומם של בעיות גניקולוגיות אצל נשים.  מחזור לא סדיר, דלקת כרונית בנרתיק, אורגזמה מוקדמת, כל אלו מצביעים על צקרה ראשונה סגורה. נשים אינן מרשות לעצמן להיות במגע עם אנרגית האש שלהן. הן פוחדות מהכוח של עצמן. הפחד מאובדן אהבה, אובדן עבודה, אובדן מערכת יחסים, אובדן תינוק. גורמים לחסימה של צקרה ראשונה וכל מה שנותן לנו חיים.

רוב הבעיות של תפקוד מיני גם אצל גברים וגם אצל נשים מטופלים בעזרת תדרים ירוק ואדום. ירוק הוא הכוח מאחורי האדום אמון.

או חוסר אמון. אמון שוכן במרכז הלב. חסך של צקרת הלב הוא אחד הגורמים העיקריים לחוסר תפקוד מיני. חוסר פתיחות, חוסר בחיבוק, השייכים לצקרת הלב משפיעים על הקונדליני וצקרה ראשונה. לכן נשתמש בעבודה בתדרים אדום וירוק גם בשורש וגם בלב.

*כריתת רחם – לכריתת רחם השפעה מזיקה על זרימת האנרגיה בצקרה ראשונה. כריתת רחם חותכת 3 מרידיאנים, ופוגעת ביכולת של צקרה ראשונה לייצר אדום.

יש לשוב ולחבר את המרידיאנים אנרגטית  לאחר כריתת רחם.

יש לשמור על פעילות צקרה ראשונה אם במדיטציה , בסיבובי אגן. בשימוש בצבע האדום ובטיפולים אנרגטיים. באם הצקרה פעילה ויציבה יש סיכוי שהמרידיאנים יתחברו מחדש. באם זה לא קורה על המטפל לתעל תדר אדום כדי ליצור מחדש חיבור.

האסטרוגן שניתן לאישה לאחר כריתת רחם הוא תחליף להורמון שהיה מיוצר אצלה בשחלות. אם אין יצור אסטרוגן מהליך ההזדקנות מואץ. אנרגטית האסטרוגן הוא הווסט של התדר האדום. בכל מקום שבו האדום מאוזן כל תא עור שמתרבה נוצר מחדש באופן מושלם. כמות האסטרוגן איננה הגורם החשוב, היציבות של רמת האסטרוגן והעקביות שבאמצעותה נוצר התדר האדום הוא החשוב. באם אין לנו אסטרוגן חשוב שיהיה לנו אדום באופן רציף ויציב.

באם מגיעה אלינו מטופלת במצב של חוסר אסטרוגן, הסיבה לחוסר אינה חשובה יהיה עלינו למלא אותה בטיפול בשורש באדום.

נמליץ לה להשתמש בסיבובי אגן. בבגדים אדומים טבעיים. בהדמיות אדום. ובטיפולים לשימור כל שבוע 40 דקות.

בטי עזרא \ ניו אייג'

בעיות גניקולוגיות וחוסר תפקוד מיני
בעיות גניקולוגיות וחוסר תפקוד מיני