טיפול בנגיפים וזיהומים

טיפול בנגיפים וזיהומים

טיפול בנגיפים וזיהומים

מחלות נוספות של צקרה ראשונה הן הנגיפים. המחלות שבראש הרשימה הן אלו המועברות על ידי מגע מיני. והנפוצה בנינן היא ההרפס. גם כאן כמו בטיפול בסרטן עלינו לשנות את המבנה התאי. הרפס הוא נגיף הנע במהירות ומתרבה במהירות והוא מדבק ביותר. הנגיף יכול לשכון בתוך תא חי בודד ושם הוא מתרבה ומתחזק…   ומשם הוא נע לכל כיוון ומיישב תאים אחרים.

נגיף שחודר לתא פונדקאי יכול לשכון באופן לא פעיל. יכול לגרום למות התא. אבל לפני כן הוא יגרום לתא להתחלק ויגביר את התרבותו.

הוא גם יכול לגרום למוטציה בתא ולאלץ את התא לקבל תבניות גידול בלתי נורמליות שיהפכו אותו תא סרטני.

נגיפים גם לפעמים נמצאים במצב של שקט עד להתפרצות תקופתית.

זיהום חיידקי מעיד על כך שעלינו לשנות ולנקות את הכעסים שלנו.

זיהום נגיפי מצביע על הצורך לשנות את דרך החשיבה. שינוי כללי ומקיף בתודעה.

בהילינג הסיבה למחלות המועברות במגע מיני מוסברת בקיום יחסי מין בלי להביע את מלוא החיות והתשוקה של צקרת השורש. משתמשים רק בצקרת המין. מונעים את כוח החיים מעצמנו ומאחרים. ניתוק כזה מחלקים של העצמיות שלנו פותח פתח למחסור באש היוצר את הסביבה להתבססות נגיפים אשר חיים בתדר גבוה יותר וקריר יותר מאשר החיידקים.

גם נגיף האיידס עובד בצורה חבויה ברקמת תאי לימפה עד שהוא מתרבה.

ולכן גם הטיפול בו יהיה דומה לטיפול בשאר נגיפים.

השימוש במין מזדמן ללא שימוש בצקרת השורש שלנו, הוא אחד השינויים בתודעה הקולקטיבית שעלינו לשנות. המודעות שמיזוג מיני הוא מפגש מקודש של שני כוחות חיים חייב להיות מובן לכולם. עלינו להיות יותר בררניים לסוג ואיכות האנרגיה שעמה אנו בוחרים להתמזג.

חיידקים נוטים לגרום לזיהומים. הם חיים בהרמוניה של האדום והכתום ואינם יכולים לגדול בתדרים הגבוהים יותר והקרירים. לכן כמטפלים כאשר אנו מטפלים בחיידקים נעבוד בתדרים קרים של כחול וכחול ירקרק.

בטיפול בנגיפים התדרים היעילים הם אדום – סגול. הסגול קורא לנשמה להשפיע על שינויים בתודעה, האדום בונה מחדש את כוח החיים. למעשה עלינו לשרוף את הנגיף ואת ההיבט בתודעה של המטופל המפריעים לשלמות ובריאות התא.

מודעותו של נגיף הוא מיזוג בין מחשבה ובין כוח החיים. חייבים להגיע לאיזון   ושלמות כדי להגיע לבריאות. פירוש הדבר להקיף עצמנו באנשים ודברים המביאים לנו אור ושמחה בחיינו. ולהיות מסוגלים לזהות את זה אשר לוקח מאתנו אור וחיים. אנו חייבים ללמוד להגן על עצמנו. חייבים ללמוד להשתמש בכעס ובמיניות בדרך שמנקה את הגוף . מקדמת צמיחה ומגבירה כוח חיים.

חלק מהמחלות הקשות הנגיפיות והזיהומיות הן תוצאה של חוסר תפקוד מערכת אוטונומית חלשה. בכל פעם שמערכת החיסון חלשה נגיפים וזיהומים מחפשים דרך להשתלט על הגוף.

עזרא בטי \ ניו אייג'

טיפול בנגיפים וזיהומים
טיפול בנגיפים וזיהומים